نوشته شده توسط : admin

تور لوکس بالی در هتل های پنج ستاره بالی ، یکی از این هتل ها ، هتل پادما میباشد که تمام خصوصیات یک تور لاکچری بالی را به تنهایی میتواند با خود داشته باشد ، 1 دقیقه پیاده روی تا ساحل دارد، و مجهز به دو استخر زیبا با کافه ی درون آب، می باشد. دارای 7 گزینه ی غذاخوری، و دسترسی رایگان به سالن انتظار و امکانات تناسب اندام، می باشد.

هتل پادما بالی یکی از لوکس ترین هتل های شهر بالی است ، در اتاق های هتل ارائه دهنده ی چشم انداز خیره کننده ای از باغ های استوایی ، تراس خصوصی و تلویزیون های صفحه تخت می باشند. اتاق های مطبوع پادما مجهز به مبلمان کلاسیک چوبی و پخش کننده ی DVD می باشند.

برای اوقات فراغت، می توانید از بازی تنیس و یا استراحت با ماساژ آرامش بخش در ماندارا اسپا، لذت ببرید. امکانات دوش و رفع خستگی به طور رایگان در سالن انتظار در دسترس هستند.

یک بوفه ی صبحانه ی دلچسب و یا نمونه های مخصوص اندونزیایی را در دونبیا با سرگرمی های زنده تجربه کنید. سایر گزینه های غذاخوری شامل رستوران های ایتالیایی و ژاپنی، و سه کافه، می باشند.

تور بالی

هتل پادما بالی در چند قدمی ساحل لگیان می باشد و 10 دقیقه پیاده روی تا فروشگاه ها و رستوران ها و سرگرمی های سمینیاک دارا می باشد. رانندگی تا فرودگاه از هتل 15 دقیقه طول می کشد.

این هتل یکی از محبوبترین هتلهای بالی است که تور وی آی پی بالی در آن برگزار میشود و در آن لحظاتی شاد و لذت بخش در کنار عزیزانتان خواهید داشت .

تعداد اتاق های هتل: 432  امکانات محبوب: اینترنت رایگان، استخر روباز، اتاق خانواده، سرویس حمل و نقل، مرکز تناسب اندام، رستوران

برای کسب اطلاعات بیشتر از توربالی به سایت آرشان تور مراجعه نمائید

www.arshantour.net

 



:: برچسب‌ها: تور لوکس بالی , تور لاکچری بالی , تور وی آی پی بالی , توربالی ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

سوچی شهری زیباو مناسب گردشگری در روسیه واقع در سرزمین کراسنودار در مرز غربی روسیه است.

 

سوچی به دلیل جذابیت های فراوان تکه ای از بهشت بر روی زمین لقب گرفته است و دارای آب و هوایی معتدل ومطبوع است.

 

شهر سوچی به دلیل آفتاب ، آب و هوای کوهستانی و گیاهانی کم نظیر ، خواص درمانی چشمه های آب معدنی و خاک شفا بخش خود یک تفریحگاه فوق العاده برای بهبود سلامتی به شمار میرود.

 

از جاذبه های گردشگری سوچی می توان دریای سیاه سوچی ، مراکز تفریحی و سلامت سوچی ، چشمه آب معدنی ماتسستا سوچی ، آخون بزرگ سوچی ، بیشه ی چوب شمشکی و سرخدار سوچی ، چایخانه ی معروف سوچی ، پارک آبی دلفین ها در منطقه ی آدلر سوچی ، پارک ریوییرا سوچی ، پارک دندراری سوچی ، تفرجگاه ساحلی سوچی ، تئاتر زمستانه سوچی ، پارک اقیانوسی سوچی ( دیسکاوری ورلد ) ، مجموعه ی آبشارهای سوچی ، پارک ملی سوچی ، اسکای پارک سوچی ، شهر بازی بزرگ آدلر سوچی ، مرکز خرید مورمال سوچی ، سالن نمایش ماندارین و پیست اسکی سوچی را نام برد.

تفرجگاه ساحلی سوچی

این تفرجگاه مختص پیاده روی بوده و گردشگران تور سوچی می توانند از قدم زدن در آن لذت ببرند. هتل های مجلل ماریتایم، هتل پارک، برج هایت، هتل های پولمن و مجموعه ی فانوس اسکندر در این ناحیه واقع شده است. تمام ساختمانهای تفرجگاه ساحلی توسط درختان بزرگ و زیبایی احاطه شده اند. بسیاری از درختان بزرگ بلوط ، افرا و درختان ماموت آمریکایی در اینجا رشد می کنند.

 

 

 

 

 

این ساحل زیبای دریای سیاه محل رویش درختان نخل عاجی که عرض تنه آن به یک و نیم متر می رسد اما اکثر درختان نخل چینی هستند که به زبان علمی آن ها را تراچیکارپوس فورتونی می نامند.

برای کسب اطلاعات بیشتردرباره تورسوچی، تور لوکس سوچی، تورارزان سوچی به سایت زیر  مراجعه کنید.

                                                       www.mehrparvaz.com



:: برچسب‌ها: تورسوچی , تور لوکس سوچی , تورارزان سوچی ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بالی یکی از جزایر کشور اندونزی می باشد که امروزه از مهم ترین مراکز گردشگری جهان است. تور بالی یکی از پرطرفدارترین تورهای قاره آسیا و بلکه جهان است.

این جزیره با داشتن چشم اندازهای بسیار زیبا و وصف نشدنی، سواحل زیبا و تمیز و همچنین جنگل های سرسبز به مقصدی برای توریست ها تبدیل شده ،آب و هوای این جزیره گرم و استوایی است و همچنین این جزیره از لحاظ جغرافیایی نزدیک به سواحل شمال استرالیا و از طرفی هم در مرز دو اقیانوس بزرگ آرام و هند می باشد.

 

 

 

 

هر فصل از سال که باشد خورشید هر روز حوالی 6 بامداد در جزیره بالی طلوع میکند. این جزیره کوچک و سرسبز اندونزی یکی از اماکن اکو گردشگری بسیار جذاب جهان و قاره آسیا است که در هر زمانی از سال تعداد بسیار زیادی گردشگر به آن سفر مینمایند

شما با سفر به بالی می توانید علاوه بر استفاده از امکانات توریستی و تفریحی متنوع آن مانند: فیل سواری، دیدار از معابد دیدنی مردم این جزیره و همچنین گردش در شهرها و روستاهای آنجا لذت ببرید و عکس های بیاد ماندنی از خود و همراهانتان بیاندازید.

به شما توصیه می کنیم در صورت تمایل هر چه زودتر جهت رزرو تور لوکس بالی ، قیمت تور بالی و دیدن جاذبه های  بالی، این  جزیره شگفت انگیز شرق آسیا اقدام کنید

 

                                                              www.arshantour.net



:: برچسب‌ها: تور بالی , تور لوکس بالی , قیمت تور بالی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 

کوش‌آداسی با دیدنی‌های تاریخی، سواحل زیبا و جنگل‌های کاج کناره‌ی دریا، برای خود ترک‌ها هم شهری ییلاقی و تفریحی به حساب می‌آید. تابستان‌های گرم و آفتابی و زمستان‌های معتدل و بارانی، باعث شده سفر به کوش‌آداسی، هر موقع سال، جذابیت‌های خودش را داشته باشد؛ ولی با تمام این‌ها، بهار این شهر با وجود گل‌های کاغذی رنگارنگ و دریای آرام و خیابان‌های گل‌کاری‌شده، چیز دیگری است.کوش‌آداسی فرودگاه ندارد، ولی رفتن به آن‌جا از طریق فرودگاه ازمیر، که در هشتادکیلومتری شهر واقع شده، امکان‌پذیر است.کوش‌آداسی، به سواحل شنی و صخره‌ایش معروف است. یکی از پرطرفدارترین سواحل برای انواع ورزش‌های آبی مثل شنا، غواصی و اسکی روی آب  است.

 

 

 

معرفی جاذبه گردشگری کوش‌آداسی

 

پاموک کاله ( پاموک قلعه ):

 پاموک کاله یا قصر پنبه ای با teraverten های سفید، آبهای گرم و شهرهای آنتیک، یک مرکز بسیار مهم گردشگری بوده که در استان دنیزلی قرار دارد و می توان از طریق جاده زمینی به پاموک کاله که در 18 کیلومتری دنیزلی قرار دارد رفت و آمد نمود.ودر نزدیکی بودروم و کوش آداسی واقع است

 

 

 

 

 

 

 جزیره‌ی کبوتر:

 جزیره‌ی کبوتر هم جزیره‌ی کوچکی است که با یک جاده‌ی باریک به شهر وصل می‌شود؛ در فصل مهاجرت پرندگان، خانه‌ی پرنده‌ها می‌شود و یک‌جورهایی سمبل کوش‌آداسی است؛ ساحلی دنج و خلوت دارد و برای آدم‌هایی که دنبال آرامش هستند و می‌خواهند دور از هیجان باشند، جای زیبایی است.

 

 

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور کوش‌آداسی , قیمت تور کوش‌آداسی و تور لوکس کوش‌آداسی به وبسایت زیر مراجعه کنید

                                                       www.mehrparvaz.com



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: تور کوش آداسی , قیمت تور کوش آداسی , تور لوکس کوشی آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 

بلغارستان یکی از کشورهای بالکان است که کوه های بی نظیری دارد و در گذشته بخشی از امپراتوری عثمانی محسوب می شد. به همین دلیل فرهنگ آن ترکیبی از فرهنگ ترکی و اروپایی است.

 

 

 

 

 

بلغارستان با کشورهای یونان، ترکیه، رومانی، صربستان و جمهوری مقدونیه همسایه است و در شرق جمهوری دریای سیاه قرار دارد. شمال کشور تابستان های گرم و زمستان های سرد دارد، در حالی که جنوب شرق از آب و هوای مدیترانه ای برخوردار است. بیشتر اقلیم بلغارستان دارای آب و هوای سرد و کوهستانی است و نواحی ساحلی دریای سیاه نیز آب و هوایی معتدل و مرطوب دارد. آژانس مسافرتی الماس نشان ارائه دهنده تور لوکس بلغارستان به معرفی بخشی از جاذبه گردشگری این کشور دعوت می کند

 

 

معرفی جاذبه گردشگری بلغارستان

شهر ساحلی وارنا

وارنا پس از سوفیا و پلوودیو سومین شهر بزرگ بلغارستان است. این شهر بر کرانه دریای سیاه در نزدیکی دریاچه وارنا واقع شده و بندر مهمی در بخش شرقی بلغارستان به شمار می رود. این شهر در 470 کیلومتری شمال شرقی صوفیه قرار دارد و شهرهای مهم اطراف دوبریخ، شومن و بورگاس هستند.وارنا، یکی از شهرهای بندری و زیبای کشور بلغارستان است و با 350 هزار نفر جمعیت، بر کرانه دریای سیاه در نزدیکی دریاچه وارنا واقع شده و بندر مهمی در بخش شرقی بلغارستان به شمار می رود. وارنا یکی از شهرهای فعال و در حال توسعه بلغارستان دارای جاده های ارتباطی خوب، هوای عالی و حمل و نقل دریایی و راه آهن است. یک خط قایق برقی که به وسیله سیم از این طرف رودخانه به آن طرف رودخانه می رود نیز در وارنا وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

صوفیا  

صوفیا شهری است محصور بین رشته کوه ها، یک شهر بزرگ صنعتی که مرکز فرهنگ و خلاقیت بلغارستان نیز به شمار می آید. با وجود خیابان های عریض، پارک های زیبا و ساختمان های جدید و مدرن به سختی می توان باور کرد که این شهر قدمت تاریخی 1000 ساله دارد.مناطق دیدنی صوفیا عبارتند از بولوار ویتوشا، پارک آزادی، کلیسای مدور ژرژ مقدس، آب گرم معدنی، کاخ سابق سلطنتی و موزه ملی ایران.

 

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور بلغارستان , قیمت تور بلغارستان به وبسایت زیر مراجعه کنید

                                            www.alefbatour.com



:: موضوعات مرتبط: تور بلغارستان , ,
:: برچسب‌ها: تور بلغارستان , قیمت تور بلغارستان , تور لوکس بلغارستان ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 سوچی یک شهر گردشگری روسیه واقع در سرزمین کراسنودار در مرز غربی این کشور است.از جمعیت سوچی ۷۰ درصد روس تبار و ۲۰ درصد ارمنی تبار هستند. حدود ۲ درصد از جمعیت سوچی از تبار اوکراینی و ۲ درصد نیز گرجی به شمار می روند. مطابق با نتایج سرشماری سال ۲۰۱۰ میلادی جمعیت شهر سوچی و حومه ی آن مجموعاً ۴۲۰٬۵۸۹ نفر برآورد شده است که از این تعداد ۳۴۷٬۹۳۲ نفر در داخل منطقه شهری سوچی زندگی می کنند.

سوچی به دلیل آفتاب ، آب و هوای کوهستانی و گیاهان کم نظیر ، خواص درمانی چشمه های آب معدنی و خاک شفا بخش خود یک تفریحگاه فوق العاده برای بهبود سلامتی به شمار می رود.

 

جاذبه های سوچی عبارتند از : دریای سیاه سوچی ، مراکز تفریحی و سلامت سوچی ، چشمه ی آب معدنی ماتسستا سوچی ، آخون بزرگ سوچی ، بیشه ی چوب شمشکی و سرخدار سوچی ، چایخانه ی معروف سوچی ، پارک آبی دلفین ها در منطقه ی آدلر سوچی ، پارک ریوییرا سوچی ، پارک دلفین ریوییرا سوچی ، پارک دندراری سوچی ، تفریحگاه ساحلی سوچی ، تئاتر زمستانه ی سوچی ، پارک اقیانوسی سوچی (دیسکاوری ورلد) ، مجموعه آبشارهای سوچی ، پارک ملی سوچی و اسکای پارک سوچی

 

 

 

 

پارک دندراری سوچی:

پارک دندراری در منطقه خوستینسکی سوچی واقع شده است. دندراری از کلمه یونانی گرفته شده است و به معنی مجموعه درختان می باشد. این پارک شامل 1700 گونه گیاهی می باشد. پارک دندراری در سال 1892 به وسیله ریازان نوبلمن روزنامه نگار، نویسنده و کلکسیونر آثار هنری سرگی خودکوو تاسیس شد. یکی از مزایای این باغ بهره مندی از تله کابین پیست اسکی سوچی است که مسافران و گردشگری تور روسیه را به بام سوچی می رساند و از بام سوچی علاوه بر لذت از زیباییهای باغ و مناظر شگفت انگیز دریای سیاه می توانند از زیباییهای چشم انداز شهر لذت ببرند.

دندراری مجموعه ای منحصر به فرد از گیاهان کمیاب و عجیب از نقاط مختلف جهان از جمله گونه های از آمریکای شمالی و جنوبی ، استرالیا و نیوزلند ، قفقاز ، چین و ژاپن ، شرق دور و هیمالیا در زمینی به مساحت 48 هکتار گردآوری شده است.اکثر این گیاهان در طول سال سر سبز می باشند

 

مرکز خرید مورمال سوچی

شهر توریستی سوچی شامل مناطق مختلفی چون آدلر، کراسنایا پولیانا و روزاخوتر می باشد که هر کدام دارای مراکز متعدد خرید و پاساژهای بزرگ هستند. اما در کل خود منطقه سوچی مرکز خریدی مشهور و کامل دارد به نام مرکز خرید مورمال. این مرکز خرید نسبت به تمام پاساژهای سوچی دارای قیمت های مناسب تری است و از نظر تنوع برند از دیگر مراکز خرید کامل تر است

 
 
 
 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

آژانس مهرپرواز با ارائه پیشنهادهای ویژه برای تور لوکس سوچی و همچنین قیمت مناسب تور سوچی شما را شگفت زده خواهد کرد.حتما" برای اطلاع از قیمت تور سوچی به سایت ما مراجعه کنید.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

پیست اسکی سوچی:

پیست اسکی سوچی از امن ترین استراحتگاه ها و بهترین پیست های اسکی روسیه در سوچی می باشد.

این مکان شامل کلبه های ییلاقی ، هتل و رستوران های متعددی می باشد

به منظور بهبود مشکلات حمل و نقل برای بازیهای المپیک 2014 خط راه آهنی احداث شده است که منطقه را به فرودگاه دهکده المپیک و مرکز سوچی متصل می کند.

 

پیست اسکی سوچی دارای 3 سازه کابلی است که هر کدام به مسیرهای تفریحی و مجموعه ای مستقل می رود.



:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: تور لوکس سوچی , تور سوچی , قیمت تور سوچی ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1395 | نظرات ()

قیمت مبلمان اداری
بهترین قیمت مبلمان اداری
www.fazagooya.com

پیشگیری از اشتباهات سئو در سال 2020
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

میز مدیریت آفن
انواع میزهای مدیریت لوکس و مدرن
www.afn-furniture.com

One day tour in Kashan
ferdowsi hotel in tehran
www.ferdowsihotel.com/en

قیمت روز گوسفند زنده
مرکز خرید گوسفند زنده
www.alivesheep.com

جراحی های زیبایی پر طرفدار
مرکز تخصصی خدمات زیبایی
www.clinicsurgery.ir

خدمات مجالس
خدمات و تشریفات عروس
www.tashrifataroos.com
br />
ویژگی های باغ عروسی در فصل پاییز
تشریفات مجالس رویای طلایی
www.royayetalaei.com

باغ عروسی در بهار
خدمات مجالس صبور
www.tashrifatsabour.com

نمایندگی زایس
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

ایمنی در محیط اداری
مبلمان اداری آذران فضانما
www.azaran.com

ایده های جالب برای ورود عروس و داماد
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

کاغذ دیواری کلاسیک
کاغذ دیواری کلاسیک با بیشترین تنوع
www.azinzand.com/fa

باغ عروسی
لوکس ترین باغ عروسی
www.maghsoudloocatering.com

لوله بازکنی
شرکت خدمات فنی آریا
www.evacuation.ir

نصب ردیاب
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
www.wizerco.com

عمل لازک چشم
کلینیک چشم پزشکی بینایی
www.binaii.com

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

ورود لیزر به عکاسی عروسی
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com

تالگو
موسسه تالگو پاریس
www.thalgoparis.com

فوق روان کننده نفتالینی زودگیر
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
www.clinicbeton.ir

تورهای خارجی نوروز 99
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

عمل های شایع در بین خانم ها
کلینیک های تخصصی کاشت مو
www.clinichairtransplantation.com

آژانس هواپیمایی یاسمین سیر
آژانس مسافرتی یاسمین سیرآسیا
www.yasminseyr.com

تور آنتالیا نوروز 99
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

بهترین کلاس کنکور
کلاسهای تقویتی راه اندیشه
www.raheandisheh.ir

ایمنی قفسه بندی انبارها
طراحی و اجرای سیستم های قفسه بندی
www.fazasazanamin.com

بلیط ارزان هواپیما
خرید مستقیم بلیط هواپیما
www.jibojet.com

آرایشگاه زیبایی مهسا ممتاز
سالن آرایش مهسا ممتاز
www.mahsamomtaz.com

تالار عرشیا
تالار عروسی عرشیا
www.talararous.com

تور هند نوروز 99
آژانس گردشگری آسمان آبی
www.asemanabi.net

تور ترکیه نوروز 99
آژانس هواپیمایی اوج ماندگار
www.oujmandegar.com
طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان